PUMA DANMARK forlænger sponsoratet til og med 2022

Foto: Sekretariats- og elitechef, Joachim Thor Krøyer (DDI) og Sponsorships/Team Sport Sten Larsen (Puma Danmark A/S)

Idag har PUMA Danmark A/S og Dansk Døve-Idrætsforbund forlænget sponsoratet til og med den 31.december 2022. Med forlængelsen af aftalen klæder PUMA fortsat Dansk Døve-Idrætsforbund 'Det er en meget stor anerkendelse af DDI's arbejde og resultater, at vi kan forlænge aftalen i god tid, også at aftalen er endnu bedre for forbundet. Vi har haft en fantastisk samarbejde med Puma Danmark, og det bliver nu styrket i de kommende år. Der er tale om god aftale, og den giver os mulighederne for at fortsætte vores sportslige udvikling som Dansk Døve-Idrætsforbund er igang med i øjeblikket' siger sekretariats- og elitechef Joachim Thor Krøyer.

/JTK

 

12 december 2018

Dansk Døve-Idrætsforbund og OK har lavet en forlængelse af sponsoratet til og med 2021, og med option for forlængelse frem til 2025.

Joachim Thor Krøyer, sekretariats-...

11 december 2018

10 december 2018